رئيس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان ايلام با اشاره به وضعيت پروانه هاي صادره كه منجر به ايجاد واحد توليدي و اشتغالزايي شده است، گفت: براساس آمارهاي موجود در طي 30 ماه سپري شده از فعاليت دولت يازدهم شاهد رشد 16 درصدي اين بخش هستيم.
کد خبر: ۲۲۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 08 May 2016
رئيس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان ايلام با اشاره به وضعيت پروانه هاي صادره كه منجر به ايجاد واحد توليدي و اشتغالزايي شده است، گفت: براساس آمارهاي موجود در طي 30 ماه سپري شده از فعاليت دولت يازدهم شاهد رشد 16 درصدي اين بخش هستيم.


به گزارش تابناک ایلام؛يارالله نصيري در نشست توديع و معارفه مسئول حراست اين سازمان اظهار كرد: بررسي شاخص هاي آماري نشان دهنده تمايل سرمايه گذاران به سمت فعاليت هاي توليدي در اين استان است.
وي با اشاره به تعداد و حجم سرمايه گذاري مورد نياز جوازهاي تاسيس صادره در دولت يازدهم و مقايسه آن با مدت مشابه در دولت قبل افزود: تعداد مجوزهاي تاسيس صادره 37 درصد رشد و حجم سرمايه گذاري مورد نياز آنها نيز هفت برابر افزايش داشته است.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ايلام يادآور شد: بالا بودن حجم ميزان سرمايه گذاري هاي مورد نياز جوازهاي تاسيس نويد بخش راه اندازي طرح هاي صنعتي و معدني بزرگ و متوسط در سال هاي آتي است.
نصيري با اشاره به وضعيت پروانه هاي صادره كه منجر به ايجاد واحد توليدي و اشتغالزايي شده است، گفت: براساس آمارهاي موجود در طي 30 ماه سپري شده از فعاليت دولت يازدهم شاهد رشد 16 درصدي اين بخش هستيم.
وي به وضعيت بازار و نظارت ها پرداخت و تاكيد كرد: جهت گيري ها و تصميمات اتخاذ شده در حوزه بازار نتايج بسيار خوبي را رقم زده است.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ايلام اضافه كرد: دخالت هاي دولت در اين حوزه بسيار كم شده و رويه ناصحيح تصميم گيري در خصوص برخي كالاهاي مورد نياز مردم و انبار كردن اقلامي خاص در يك بازه زماني و عرضه آنها در فرصتي ديگر به بازار كه در گذشته مرسوم بود به كلي كم رنگ شده است.
نصيري به اهميت و نقش قابل توجه وزارت صنعت، معدن و تجارت در توسعه و پيشرفت كشور اشاره كرد و افزود: لازمه دستيابي به اهداف اين وزارتخانه توجه به منابع انساني، آموزش و تلاش براي رفع دغدغه هاي معيشتي آنها خواهد بود.
وي تاكيد كرد: مغايرت در پرداخت حقوق و مزاياي كاركنان اين وزارتخانه با ساير سازمان ها و وزارتخانه هاي ديگر مشهود بوده و فاصله معنا دار اين پرداخت ها به راحتي زمينه بي انگيزه شدن نيروهاي شاغل در اين مجموعه را به دنبال دارد.
نصيري ابراز اميدواري كرد كه مجلس دهم به منظور افزايش بهره وري در نيروي كار سازمان هاي دولتي نسبت به اصلاح ساختار حقوقي استخدام ها و قانون خدمات كشوري اقدام نمايد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ايلام با اشاره به ساختار سازمان ها و جايگاه برخي پست هاي اداري در درون مجموعه گفت: همه واحدهاي درون سازمان چه بخش هايي كه به صورت مستقيم با مردم در ارتباط بوده و چه آنهايي كه به صورت ستادي پشتيبان فعاليت هاي سازماني هستند همه براي كيفيت بخشي خدمات رساني به مردم تلاش دارند.
وي يادآور شد: واحد حراست سازمان به عنوان يكي از بخش هاي مهم و اثر گذار به خوبي توانسته است نقش كليدي خود را با برقراري ارتباط صحيح و منطقي بين اين بخش ها ايفا نموده و فضاي امن و اميد بخشي را پيش روي ساير همكاران ترسيم نمايد.
در اين آيين از خدمات ابوالفضل كرمي تقدير و روح الدين هاشمي به عنوان مسئول جديد حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ايلام معرفي شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار