مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: جابجایی و هرگونه نقل و انتقال فرهنگیان در داخل استان از اختیاران این اداره کل است.
کد خبر: ۲۳۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 31 May 2016

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: جابجایی و هرگونه نقل و انتقال فرهنگیان در داخل استان از اختیاران این اداره کل است.

به گزارش تابناک ایلام؛علی بیرانوندی در خصوص تقاضای جابجایی فرهنگیان برای خارج استان توضیح داد: انتقال فرهنگیان بین استان های کشور از عهده این اداره کل خارج بوده و تنها با موافقت وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: فرهنگیانی که متقاضی برای جابجا شدن در داخل استان هستند می توانند تقاضای خود را به این اداره کل ابلاغ کنند.

وی اظهار کرد: ارائه درخواست فرهنگیان برای نقل و انتقال اعم از درون و برون استانی از روز گذشته 10خردادماه آغاز و به مدت یکماه ادامه داشته و متقاضیان می توانند درخواست های خود را در سایت مربوطه ثبت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام شرط اصلی برای انتقال فرهنگیان را عدم نیاز مبدا و نیاز از سوی مقصد مورد تقاضا اعلام کرد و گفت: تنها در این صورت کار نقل و انتقال فرهنگیان انجام خواهد شد.

وی نداشتن تعهد خاص خدمت منطقه ای، رسمی بودن فرهنگیان و داشتن حداقل پنج سال سنوات خدمتی را مهمترین ضرورت ها برای انتقال فرهنگیان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پارسال 600 فرهنگی استان متقاضی جابجا و نقل و انتقال بودند گفت: از این تعداد کمتر از 200 مورد موفق به جابجایی و نقل و انقال درون استانی و برون استانی شده اند.
14هزار فرهنگی در استان ایلام کار تعلیم و تربیت 100هزار دانش آموز را بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار