استاندار ایلام ازسرمایه گذاری2 هزارمیلیاردی بنیادبرکت دراین استان خبرداد.
کد خبر: ۲۳۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 02 June 2016

استاندار ایلام ازسرمایه گذاری2 هزارمیلیاردی بنیادبرکت دراین استان خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد رضا مروارید روز پنج شنبه در نشست شورای اداری که با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در محل استانداری برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که با استمرار این خدمات و اختصاص اعتبار در بخش های آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و ...حرکت تازه ای برای محرومیت زدایی در مناطق محروم شروع شود.

وی در ادامه به توجه ویژه مقام معظم رهبری و تاکید ایشان برای رفع مشکلات استان ایلام اشاره و ابراز امیدواری کرد: با سرمایه گذاری بنیاد برکت در بخش های مختلف شاهد رونق و ایجاد اشتغال و رفع محرومیت در مناطق مختلف استان باشیم.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه در امر محرومیت زدایی و بهبود وضعیت مردم مناطق مختلف همواره به مسئولان تاکید ویژه داشته اند.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن تعهدات بنیاد برکت در استان ایلام در سالهای آتی شاهد شکوفایی اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم، ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان، توسعه فرهنگی، ورزشی، درمانی و اقتصادی در استان باشیم.

وی مهم ترین طرح های مورد توافق بنیاد برکت برای سرمایه گذاری در استان ایلام را اختصاص تسهیلات ارزان برای راه اندازی سه ایستگاه پمپاژ، احداث مسجد، مدرسه، احداث واحد گاوداری، واحد بسته بندی و سردخانه، واحد مرغ مادر ، احداث 460 واحد مسکونی برای نیازمندان، احداث 10 کتابخانه، تکمیل مجتمع فرهنگی مهران، تکمیل دی کلینک ملکشاهی و ... برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با سرمایه گذاری 2هزار میلیاردی این بنیاد در استان ایلام بخش زیادی از مشکلات استان برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار