معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت:برنامه ریزی ها برای کاهش مصرف چهار هزار و 85 خانوار طی سال جاری در دست اقدام است.
کد خبر: ۲۵۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 02 July 2016
معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت:برنامه ریزی ها برای کاهش مصرف چهار هزار و 85 خانوار طی سال جاری در دست اقدام است.


به گزارش تابناک ایلام
؛محمدرضا دادگر اظهار کرد: در سال جاری با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی ها به گونه ای است که مشترکانی که بیش از 20 متر مکعب آب مصرف می کنند به عنوان مشترک پر مصرف معرفی شوند که تاکنون 48 هزار مشترک در سطح استان دارای چنین وضعیتی هستند.

وی افزود: برنامه ریزی ها برای کاهش مصرف چهار هزار و 85 خانوار از این تعداد طی سال جاری در دست اقدام است و در این خصوص تلاش می شود مصرف آب این تعداد مشترک تا پایان سال جاری کاهش یابد.

معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مدیریت منابع آب را از زیربناهای مهم توسعه در اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه با افزایش مصرف آب منابع تولید نیز کاهش پیدا خواهد کرد ، نهادینه شدن فرهنگ کنترل و مدیریت مصرف باید مورد توجه قرار گیرد.

دادگر تاکید کرد: رسانه ها می توانند در انتقال و بیان نگرش ها و برنامه ها برای فرهنگ سازی مصرف آب نقش موثری داشته باشند و باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.
132 هزار مشترک از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام استفاده می کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار