باپیگیری های رییس شورای شهر ؛
از آنجاییکه شهرستان چرداول یکی از بزرگترین شهرستانهای استان وبعنوان پیشانی استان در مسیر عتبات عالیات نیز قرار گرفته است وجود این آمبولانس بیش از پیش ضروری بنظر می رسد .
کد خبر: ۲۵۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 02 July 2016
بیمارستان امام علی (ع)شهرسرابله دربیست وچهارمین روز از ماه مبارک رمضان دریک ضیافت افطاری میزبان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ،امام جمعه ،فرماندار ،رییس شورا شهر وجمعی از پزشکان ومتخصین این بیمارستان بود

به گزارش تابناک ایلام،روز گذشته در ضیافت افطاری بیمارستان امام علی شهرسرابله که باحضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان وجمعی از مسئولین شهرستان چرداول ترتیب داده شد ،امام جمعه این شهرستان با تبریک ماه مبارک رمضان از تلاشهای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ورییس این بیمارستان بمنظور تجهیز بخش های این بیمارستان تجلیل نمود.

امام جمعه شهرستان چرداول اظهارداشت:بیمارستان امام علی باپیگیری های دلسوزانه رییس این مرکز ورییس داشگاه علوم پزشکی صاحب مجموعه ای از کادر پزشکی متخصص جوان وپر کار شده است ؛اما اتفاقات ناشی از عصبی شدن همراه یکی از بیماران درماه گذشته  نبایستی  دلسرد شدن این مجموعه را در پی داشته باشد.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان  چرداول نیز اقدامات صورت درگرفته در راستای تجهیز این بیمارستان را ستود واز تلاشهای خانم  کریمی رییس این بیمارستان در بهینه سازی خدمات درمانی در این مرکز درمانی تجلیل بعمل آورد.

رییس دادگستری شهرستان چرداول دیگر میهمان این ضیافت افطاری اقدامات پرسنل بیمارستان ومجموعه قضایی در زمینه افزایش امید به مردم دریک راستا دانست واز اقدامات مجموعه درمانی بیمارستان امام علی در بهبود شاخص های سلامت درجامعه تقدیرکرد.

حمید گراوند رییس شورای شهرسرابله نیز در سخنانی ضمن تمجید از اقدامات صورت گرفته دراین مرکز درمانی گفت:شهرستان چرداول با جمعیتی بیش از 70هزار نفر از خدمات درمانی بیمارستان امام علی شهر سرابله بهره مند می شوند این درحالیست که اورژانس این مرکز درمانی فاقد آمبولانس کد دار می باشد

گراوند در ادامه اظهار داشت:از آنجاییکه شهرستان چرداول یکی از بزرگترین شهرستانهای استان وبعنوان پیشانی استان در مسیر عتبات عالیات نیز قرار گرفته است وجود این آمبولانس بیش از پیش ضروری بنظر می رسد .

وی ابراز امیدواری کرد پیرو درخواست ها ومکاتبات قبلی با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زمینه استقرار یکدستگاه آمبولانس کدداردرمرکزاورژانس  این شهرستان فراهم شود.

بدنبال این درخواست بود که رییس دانشگاه علوم پزشکی از خرید آمبولانس کد دار خبر داد وگفت : بزودی یک دستگاه آمبولانس کد دار به اورژانس این شهرستان اختصاص داده خواهد شد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار