نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:مدیران دستگاه ها بایددرهزینه کردن منابع آینده نگرباشندوبرای تربیت نسل آینده برخی ازدستگاه های اجرایی رادراولویت توزیع بودجه قراردهند.
کد خبر: ۲۶۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 14 July 2016
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:مدیران دستگاه ها بایددرهزینه کردن منابع آینده نگرباشندوبرای تربیت نسل آینده برخی ازدستگاه های اجرایی رادراولویت توزیع بودجه قراردهند.


به گزارش تابناک ایلام
؛سلام امینی روز پنجشنبه در نشست اعضای شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: مدیران دستگاه ها باید در هزینه کردن منابع آینده نگری داشته و طرح هایی که در کوتاه مدت اثر و بازدهی بیشتری دارند را در اولویت اجرا قرار دهند.

وی افزود: برخی از دستگاه های اجرایی همچون آموزش و پرورش و ورزش و جوانان با توجه به تاثیرگزاری آنها در تربیت نسل آینده نظام باید با نگاه ویژه نگریسته شده و در توزیع بودجه در اولویت قرار داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم تاکید کرد: تعدادی از شهرستان های استان با توجه به تازه تاسیس بودن با فقر شدید امکانات زیرساختی بویژه در حوزه راه های ارتباطی مواجه هستند که امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان شاهد ارتقای سطح امکانات در این مناطق باشیم.

امینی تاکید کرد: با تلاش مجموعه نمایندگان ، مدیران اجرایی و نمایندگان ادوار روز گذشته شاهد تصویب یک فوریت طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری در مهران بودیم که امیدواریم آرای لازم را برای تصویب نهایی این لایحه جمع آوری کنیم که بدون شک تحقق این امر تاثیر بسزایی در جذب سرمایه گزاری و توسعه منطقه به دنبال دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه امسال شرایط برای اعزام زوار حجاج به سرزمین وحی به دلیل کارشکنی های مسئولان رژیم آل سعود میسر نشد، شاهد حضور تعداد بیشتری از مردم کشور برای شرکت در کنگره عظیم اربعین خواهیم بود و پیش بینی می شود حدود سه میلیون نفر تنها از مرز مهران تردد داشته باشند که همین عامل لزوم تکمیل زیرساخت های مورد نیاز بویژه در بخش راه ها را دوچندان می کند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار