رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره از برگزاری بیش از50 مورد برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۷۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 13 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام امین کیایی اظهار کرد: زنان جامعه اسلامی می توانند با توسل و توجه به مفاهیم عمیق مذهبی نهفته در سیره زندگی بانوانی چون فاطمه زهرا و فاطمه معصومه سلام الله علیهما خود و خانواده هایشان را در مسیر کمال نهایی قرار دهند.

وی وجود حرم مطهر فاطمه معصومه سلام الله علیه و همچنین بارگاه امام هشتم شیعیان جهان در ایران را مایه مباهات و از الطاف خداوند به مردم کشورمان دانست و با بر شمردن فضائل والای این دو بزرگوار افزود: شناخت و کسب معرفت واقعی آنان را ضامن سعادت دنیوی و اخروی مسلمانان است.

رئیس تبلیغات اسلامی بدره لزوم توجه به این نامگذاری ها و کسب تجربه لازم از این مناسبت ها را فلسفه وجودی آنها عنوان کرد و لازمه کسب شناخت واقعی را رمز گشایی از کرامات و دستورات ائمه اطهار (ع) و بازگویی آنها به زبانی ساده و امروزی دانست.

حجت الاسلام کیانی به برگزاری بیش از 50 مورد برنامه فرهنگی ، مذهبی و جنگ های شادی به مناسبت دهه کرامت در سطح شهرستان بدره اشاره کرد که این برنامه ها توسط هیات های مذهبی شهری و روستایی و در نقاط مختلف شهرستان برگزار می شوند.

وی اضافه کرد: در این دهه برنامه های متنوع دیگری شامل فضاسازی محیطی ، برگزاری 18 مورد ایستگاه صلواتی ، برپایی سفره کرامت به مناسبت میلاد امام هشتم ، دیدار با خانواده آزادگان سرافراز و برپایی نماز وحدت در ادارات مختلف سطح شهرستان برگزار شده است.

بدره در 87 کیلومتری شهر ایلام تیر ماه سال 1392 در تقسیمات کشوری به شهرستان ارتقا یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار