رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام :
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت :دانشگاه علوم پزشکی ایلام مصمم است تا به موارد زایمان طبیعی تا آنجایی که می‌توانند کمک کرده که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۲۹۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 06 September 2016
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از تحقق 11 هزار زایمان طبیعی از ابتدای اجرای طرح تحول و ارتقای نظام سلامت در سطح استان خبر داد.
 
 به گزارش تابناک ایلام؛علی دل پیشه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در همایش فرهنگ سازی و ترویج زایمان طبیعی گفت: از ابتدای اجرای طرح تحول و ارتقاء نظام سلامت 11 هزار زایمان طبیعی انجام شده است.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به این که زایمان طبیعی به صورت رایگان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: تمام تلاش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و ارگان‌های ذی‌ربط از جمله نهادهای بیمه‌ای و بیمه گذار همین است.

 

وی ادامه داد: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و ارگان‌های ذی‌ربط از جمله نهادهای بیمه‌ای و بیمه‌گذار در تلاش هستند تا زایمان طبیعی را ترویج و تشویق کنند.

 

این مسؤول اضافه کرد: همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و ارگان‌های ذی‌ربط از جمله نهادهای بیمه‌ای و بیمه گذار در تلاش هستند همکاران متخصص زنان و زایمان را ترغیب و تشویق کنند که از تعداد موارد سزارین بکاهند.

 

دلپیشه تصریح کرد:دانشگاه علوم پزشکی ایلام مصمم است تا به موارد زایمان طبیعی تا آنجایی که می‌توانند کمک کرده که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 

در همایش فرهنگ سازی و ترویج زایمان طبیعی جمعی از کارشناسان و مسؤولان مراکز درمانی و بهداشتی استان درباره توانمندی مادران برای زایمان طبیعی، نگاه اسلام درباره زایمان طبیعی و برگزاری کلاس‌های آموزشی، مباحث کارشناسی خود را مطرح کردند./م

 
 
 
منبع:ایلام بیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار