کد خبر: ۲۹۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 17 September 2016
به گزارش تابناک ایلام، متن پیام محمدرضا مروارید که روز شنبه صادر شد به این شرح است:
بسمه تعالی
و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
خبر از دست دادن مرحوم آیت فرجی مردی مصلح، معلمی وارسته و صاحب قلمی برجسته که در کسوت مشاغل فرهنگی و سیاسی جز نیک نامی و نیک اندیشی از وی چیزی برجای نمانده ، موجب تالم و تاثر است.
اینجانب این مصیبت را به تمام اهالی فرهنگ، رسانه و مطبوعات و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حق تعالی برای آن مرحوم علو درجات را خواستارم.
رئیس خانه مطبوعات ایلام نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مرحوم آیت فرجی شخصیتی ممتاز و دلسوز در عرصه های مختلف سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی بود که سالیان سال در عرصه معلمی و تعلیم و تربیت خدمات شایان توجهی را ارائه داد.
عبدالحمید کرمی افزود: فعالیت در بخشداری و فرمانداری در سابقه مدیریتی وی به چشم می خورد ضمن اینکه به عنوان چهره و فعال سیاسی نیز منشا خدمات بسیاری بوده است.
وی یادآور شد: ایشان از دهه 80 به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه قلاقیران فعالیت مطبوعاتی خود را آغاز کرد و در طول دوران حضور در عرصه اطلاع رسانی همواره دغدغه توسعه و رفع مشکلات استان را داشت و همگان مرحوم فرجی را شخصیتی والا و دلسوز شناخته و امیدواریم سایر همکاران ایشان نیز بتوانند در راستای اهداف وی که همانا پیشرفت همه جانبه استان ایلام بود، گام بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار