یکی از نمایندگان دفتر فرهنگی وزارت نیرو، در این جلسه، بر اجرای کارهای فرهنگی مصوب شده در سطح شرکت های تابعه وزارت نیرو تاکید کرد و گفت: بر کسی پوشیده نیست که تقویت فرهنگ و باورهای اسلامی و اخلاقی می تواند تکیه گاه و قوام دهنده سایر بخش ها باشد و بر همین اساس باید تلاش های بیشتری را در این راستا صورت دهیم.
کد خبر: ۲۹۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 18 September 2016

به گزارش تابناک ایلام؛نشست ائمه جماعت و دبیران فرهنگی صنعت آب و برق استان ایلام با حضور حجت الاسلام و المسلین حاج آقا مقدم مدیر ارزیابی دفتر فرهنگی وزارت نیرو و جناب هدایتی مسئول ستاد اقامه نماز وزارت نیرو و ائمه جماعت و دبیران فرهنگی صنعت آب و برق استان در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب شهری برگزار گردید.

، نمایندگان دفتر فرهنگی وزارت نیرو که برای ارزیابی فعالیت های فرهنگی شرکت های تابعه وزارت نیرو به استان  ایلام سفر کرده بودند، با حضور در شرکت  آب و فاضلاب شهری، نشستی را با مسئولان فرهنگی شرکتهای تابعه وزارت نیرو در استان، برگزار کردند.

در این جلسه ابتدا مسئول امور فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان و دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان ضمن عرض خیر مقدم به تشریح اقدامات و فعالیت های فرهنگی صوت گرفته صنعت آب و برق استان پرداختند.

رشیدی با بیان اینکه امسال  جلسات شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان بطور مرتب برگزار می گردد به تشریح برنامه و اقدامات فرهنگی انجام شده در سطح ادارات صنعت آب و برق پرداختند.

وی گفت: تدوین و اجرای تقویم فرهنگی، برگزاری منظم جلسات امور فرهنگی در سطح استان، اجرای برنامه های سیاحت و زیارتی،  مشارکت در برنامه های اردویی برای کارکنان و فرزندان همکاران، حضور شایسته در مسابقات قرآنی و فرهنگی تقدیر از فعالان نماز و عفاف و حجاب از جمله فعالیت هایی است که اقدام شده است.

دبیر شورای فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان  ایلام افزود: ارتقاء سطح توانمندیهای فرزندان همکاران، تبلیغات مدیریت مصرف آب و برق،  برگزاری دوره های آموزشی برای همکاران و مدیران و ائمه جماعات استان و... از سایر فعالیت های امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان  است.

وی اضافه کرد: فضای موجود بین مدیران صنعت آب و برق و شورای فرهنگی و دینی این صنعت در استان ایلام، فضای همدلی و صمیمیت است که باعث به ثمر نشستن این اقدامات شده است.

وی ابراز داشت: مباحث فرهنگی در صنعت آب و برق استان باید به گونه ای مدیریت و هدایت شوند که موجبات رشد و شکوفایی کارکنان در همه حوزه ها را به دنبال داشته باشد.

وی ضمن توصیه به تبادل تجربیات بین شرکت های تابعه در استان و استانهای دیگر، افزود: توجه به بحث آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی از مواردی است که در فرایند ارزیابی فعالیت های فرهنگی شرکت های تابعه مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت؛ خوشبختانه بازدیدی که از شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو در استان انجام گرفته نشان دهنده تلاشهای مطلوبی در زمینه فرهنگی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این نشست ایشان پیرامون مسائل فرهنگی نکاتی را بیان نمودند و ائمه جماعت و مسئولین امور فرهنگی استان نیز نقطه نظراتشان را بیان کردند.

 با حضور نمایندگان دفتر فرهنگی وزارت نیرو،  نشست ائمه جماعت و دبیران فرهنگی صنعت آب و برق استان ایلام برگزار شد


 
 
 /م
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار