امام جمعه ملکشاهی؛
خطیب جمعه ملکشاهی گفت:اختلاف در سلیقه و روش لازمه مردم سالاری دینی است و سبب تقویت نظام و مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت خودشان می شود.
کد خبر: ۳۰۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 30 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید عبدالله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه ایشان بر شرکت نکردن یکی از مسئولان سابق کشور در انتخابات آینده افزود: مراد از دو قطبی شدن جامعه اختلاف در سلیقه و روش نیست بلکه اختلاف به معنای تخاصم و دشمنی است .
 
وی اظهار کرد: اختلاف در سلیقه و روش لازمه مردم سالاری دینی است و سبب تقویت نظام و مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت خودشان می شود ولی اختلاف در استراتژی یعنی تخاصم سبب تضعیف نظام و آسیب به کشور می شود.
 
وی تنها راه ممکن برای پرهیز از دو قطبی شدن جامعه را عمل به توصیه ها و منویات مقام معظم رهبری و اطاعت مطلق از ایشان به عنوان فصل الخطاب و امام المسلیمن دانست.
 
خطیب نماز جمعه ملکشاهی در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای جان برکف انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت: الحمدالله عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان ملکشاهی در سطح مطلوبی قرار دارد.
 
حجت الاسلام امینی افزود: نیروی انتظامی نسبت به قانون مداران، مظهر اسم شریف (مؤمن و سلام ) خداوند متعال است و البته نسبت به قانون شکنان باید مظهر اسم شریف (عزیز و جبار) باشد.
 
امام جمعه ملکشاهی در پایان خطبه های این هفته با تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان به جهت احداث زائرسرا برای مردم استان ایلام از مردم خواست در فرایند ساخت این زائرسرا مشارکت کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار