مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بدره گفت:با هدف محرومیت زدایی و رفع مشکل مسکن نیازمندان فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد انجام و تا پایان سال 20 واحد مسکونی ساخته و به مددجویان تحویل می شود.
کد خبر: ۳۰۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 05 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ وحید نظرپور روز چهارشنبه اظهار کرد:اکنون 9 واحد مسکونی در این طرح ساخته و به مددجویان تحویل شده است، افزود: این ساختمان ها با زیربنای 50 متر مربع یک خوابه با آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب است که طبق آیین نامه 2800 مقاوم سازی با شناژ پی، عمودی و افقی ساخته شده اند.

نظرپور تاکید کرد: برای انجام پروژه های محرومیت زدایی، کاهش هزینه ها، سرعت و دقت در انجام کار ساخت واحدهای مسکونی با همکاری سپاه پاسداران انجام می شود.

وی در خصوص خانوارهای مشمول طرح خانه دار شدن کمیته امداد گفت: خانوارهای بالای 2 نفر که مسکن غیرمقاوم و فرسوده دارند در این مرحله صاحب خانه (واگذاری 9 منزل مسکونی) شدند.

مدیر کمیته امداد بدره اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز احداث این ساختمان های مسکونی از محل اعتبارات سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد این شهرستان تامین و هزینه شده است.

نظرپور خدمات رسانی به مددجویان را وظیفه اصلی کمیته امداد دانست و گفت: مسکن از جمله مهمترین نیازهای افراد است که باعث ایجاد امنیت جسمی و روانی برای خانواده ها می شود و می تواند زمینه ساز آسایش بیشتر خانوارهای تحت پوشش شود.

بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد که در تیر ماه سال 1392 در تقسیمات کشوری به شهرستان ارتقا یافت./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار