معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت:مقطع پیش دبستانی پنج کتاب دارد که در مجموع 300 هزار ریال قیمت آنها است که با تخفیف 50 درصدی وزارت آموزش و پرورش برای استان های محروم از جمله ایلام، نوآموزان با پرداخت 150 هزار ریال این کتاب ها را دریافت می کنند.
کد خبر: ۳۰۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 09 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ مهرانگیز جلیلیان روز یکشنبه اظهار کرد: اعمال این تخفیف فقط برای کتاب های مقطع پیش دبستانی در این استان است و برای سایر مقاطع هیچ تخفیفی در نظر گرفته نشده و با همان نرخ عادی کتاب ها در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

جلیلیان یادآور شد: عنوان کتاب های مقطع پیش دبستانی را رنگین کمان انس با قرآن، من و خدای مهربان، من و توانایی هایم، من و طبیعت و من و اطرافیانم است.

وی تاکید کرد: این کتاب ها تایید شده سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش هستند که به همراه لوح آموزشی و کتاب راهنما برای توزیع بین نوآموزان پیش دبستانی در اختیار این مراکز قرار گرفته اند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: استفاده از سایر کتاب های آموزشی در طول سال تحصیلی در مراکز پیش دبستانی ممنوع است و آنها باید از کتاب های آموزشی مورد تایید شورای پژوهش وزارت آموزش و پرورش استفاده کنند.

وی با اشاره به وجود بیش از 300 مرکز پیش دبستانی در استان ایلام اضافه کرد: این مراکز بصورت غیر دولتی در مناطق مختلف شهری و روستایی با دریافت مجوز از این اداره کل فعالیت دارند.

جلیلیان تعداد نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام شده در سامانه سناد در سال تحصیلی تحصیلی گذشته را بیش از هشت هزار و 100 نفر اعلام کرد و گفت: کار ثبت نام نوآموزان در این سامانه برای سال تحصیلی جاری در حال انجام است و پیش بینی می شود تعداد آنها معادل سال تحصیلی قبل باشد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار