کد خبر: ۳۲۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 30 October 2016
مسئولین اداره کل ورزش و جوانان و فرمانده انتظامی شهرستان مهران از اماکن ورزشی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش تابناک ایلام
؛ برنامه بازدید مشترک از اماکن ورزشی شهرستان مهران با حضور معاون توسعه منابع انسانی و مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، سرپرست ورزش و جوانان شهرستان مهران و فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان انجام شد .

مهناز عبدی گفت : هدف از این بازدید را بررسی وضعیت فضاهای ورزشی موجود در شهرستان جهت اسکان یگانهای انتظامی حضور یافته در مهران جهت ارائه خدمات به زائران و اسکان اضطراری سایر افراد بود که با حضور نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان و فرماندهی انتظامی انجام شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران افزود : خدمت به زائران عتبات عالیات و تلاش برای بهببود شرایط در مرز مهران و برگزاری هر چه باشکوهتر کنگره عظیم اربعین وظیفه تمام ارگان های دولتی و آحاد ملت است و جامعه ورزش و جوانان مهران نیز در این امر معنوی سهیم هستند و هر کاری که از عهده آنان بر بیاید را با اخلاص و خضوع انجام خواهند داد .

سرهنگ چولکی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهران نیز گفت : همکاری اداره ورزش و جوانان مهران با نیروی انتظامی از سالهای گذشته برای ما اثبات شده است و با توجه به وجود فضای مناسب و همکاری این عزیزان امسال نیز برای اسکان اضطراری از این فضا استفاده خواهد شد .

قاسمی معاون توسعه منابع انسانی و مهدیه مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با بررسی مشکلات موجود در مجموعه اعلام کردند در حد توان این اداره کل نسبت به رفع نواقص موجود جهت بهره وری بیشتر از اماکن ورزشی در ایام اربعین اقدام خواهند کرد ./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار