جلال میرزایی؛
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: به نظر من در گزارش کمیسیون امنیت، تناسب درستی میان اقدامات صورت گرفته از سوی ایران و عملکرد طرف مقابل برای اجرای برجام وجود نداشت، زیرا در گزارش مذکور به خوبی بدعهدی غربی ها با ارائه مستندات توضیح داده نشده است.
کد خبر: ۳۲۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 30 October 2016

 نماینده مردم ایلام در مجلس دهم، گفت: به نظر من در گزارش کمیسیون امنیت، تناسب درستی میان اقدامات صورت گرفته از سوی ایران و عملکرد طرف مقابل برای اجرای برجام وجود نداشت، زیرا در گزارش مذکور به خوبی بدعهدی غربی ها با ارائه مستندات توضیح داده نشده است.

به گزارش تابناک ایلام،جلال میرزایی  با اشاره به ارائه گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره روند اجرای برجام، گفت: گزارش کمیسیون امنیت به طور عام، گزارش خوب و مثبتی بود، اما به نظر من کمیسیون، گزارش خود را به صورت کلی و عام به نمایندگان ارائه کرده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در گزارش مذکور درباره اجرای تعهدات ایران بر اساس توافق هسته ای توضیحات کاملی داده شده، اما در نتیجه گیری گزارش، به صورت کلی به بدعهدی طرف غربی و انجام ندادن تعهداتش اشاره کرده است.

وی افزود: به نظر من تناسب درستی میان اقدامات صورت گرفته از سوی ایران و عملکرد طرف مقابل برای اجرای برجام وجود ندارد، زیرا در گزارش مذکور به خوبی بدعهدی غربی ها با ارائه مستندات توضیح داده نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: اگر ما مدعی اجرای تعهدات در برجام و بدعهدی غربی ها در این توافق هستیم، باید در گزارش مغایر عملکرد آن ها با مفاد این توافق ذکر می شد، اما متأسفانه این توضیحات داده نشد./


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار