طی حكمی از سوی " عبدالمالک شنبه زاده" مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام ، «معصومه علی محمدی» به سمت سرپرست روابط عمومی وامور فرهنگی این اداره‌ كل منصوب شد.
کد خبر: ۳۲۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 01 November 2016
به گزارش تاباک ایلام ؛بر اساس این گزارش در روز دوشنبه مورخ 10 آبان ماه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات "وحید درخشنده " مسئول سابق روابط عمومی و امور فرهنگی ، طی حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام ، " معصومه علی محمدی" به سمت سرپرست روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل منصوب شد .

در بخشی از این حکم آمده است : " نظر به تعهد و توانایی سرکار عالی ، بدینوسیله به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل منصوب می شوید و امید است با رعایت قانون و همراهی و همکاری با رسانه ها و ارباب جراید استانی و کشوری راه تعامل و شکوفایی مجموعه را هموار نموده و با تعامل با معاونین و واحد های ستادی اداره کل و ایجاد روحیه کار و همفکری با کارشناسان و کارکنان مورد انتظار است " .    

" معصومه علی محمدی "پیش از این نیز به عنوان کارشناس در حوزه روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام مشغول به فعالیت بوده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار