جانشین ستاد اربعین استان ایلام گفت:109دستگاه اتوبوس برای انتقال و بازگشت زائرانی که بدون روادید و مدارک قانونی خروج از کشور به پایانه مرزی مهران سفر کرده بودند، اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۲۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری روز سه شنبه در نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: این زائران برای ورود به عراق مدارک لازم از جمله روادید و گذرنامه نداشتند.
 
وی با بیان اینکه روز گذشته از خروج 15 هزار زائر بدون روادید و گذرنامه در پایانه مرزی مهران جلوگیری شد، افزود: اتوبوس های اختصاصی، زائران بدون مدارک را تا شهر مهران انتقال می دهند و از آنجا خود باید به استان های محل سکونت شان بر گردند.
 
کلانتری تاکید کرد: هم اکنون روزانه 100 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران خارج و 10 هزار نیز وارد کشور می شوند که در مجموع بیش از 700 هزار نفر خارج و حدود 50 هزار نفر نیز وارد شده اند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام نیزدر این نشست گفت:نیروی انتظامی با ایجاد مانع در شهرهای منتهی به مهران در استان ایلام سعی می کنند جمعیت ورودی به پایانه مرزی را ساماندهی و کنترل کنند.
 
سردار نورعلی یاری افزود: در شبانه روز گذشته نیروی انتظامی و مرزبانی از خروج هشت هزار زائر غیر مجاز و بدون روادید از پایانه مرزی مهران به عراق جلوگیری کرد.
 
وی یادآور شد: همه دستگاه های اجرایی و ارگان ها باید از هم اکنون برای ورود جمعیت برگشتی از اربعین در آماده باش کامل باشند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار