امام جمعه آبدانان؛
امام جمعه آبدانان عدم اعتماد به دشمن و کمک به مظلومان را از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف و وجود رهبری مدبردر راس هرم جامعه، انقلاب اسلامی ایران را با دیگر خیزش های سیاسی و نارضایتی های اجتماعی در دنیا متفاوت کرده است.
کد خبر: ۳۷۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 03 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: زیربنای انقلاب اسلامی و حرکت مقدس حضرت امام حفظ اسلام و توسعه قوانین الهی در جامعه بود.
 
وی عدم اعتماد به دشمن و کمک به مظلومان را از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف و وجود رهبری مدبر و هوشمند و با تدبیر در راس هرم جامعه، انقلاب اسلامی ایران را با دیگر خیزش های سیاسی و نارضایت های اجتماعی در دنیا متفاوت کرده است.
 
امام جمعه آبدانان مبارزه با فساد را از شعارهای اصولی حضرت امام (ره) دانست و اضافه کرد: مردم در تمام فراز و فرودهای سخت انقلاب اسلامی در کنار مسئولان بوده و در دفاع از این نظام مقدس سنگ تمام گذاشته اند.
 
حجت الاسلام حاجیلری گفت: مردم از کمبودهای موجود ناراحت نیستتد، بلکه از مشاهده تبعیض و دوگانگی در توزیع امکانات و فرصت ها نگرانند، لذا همه قوا باید با عبور از حرف و شعار، عملا با فساد مبارزه کنند.
 
امام جمعه آبدانان تاکید کرد: مسئولان نظام باتکیه به توانمندی های داخلی، توجه به محرومین و تقویت توان دفاعی وامنیتی کشور،تلاش و نقشه های جهان استکبار را برای تضعیف انقلاب اسلامی بی اثر کنند.
 
وی ازمردم خواست که باحضورحماسی درراهپیمایی یوم الله 22بهمن.باردیگر قدرت خود و پویایی نهضت بزرگ امام خمینی ره به منصه ظهوربرسانند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار