فرماندار دهلران گفت:مصرف کالای داخلی موجب می شود تا زمینه بازار مصرف آن فراهم شده و علاوه بر اشتغال و رونق چرخه تولید داخلی، شکوفایی اقتصادی کشور را بدنبال داشته باشد.
کد خبر: ۳۹۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 13 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی اظهار کرد: مصرف کالای داخلی موجب می شود تا زمینه بازار مصرف آن فراهم شده و علاوه بر اشتغال و رونق چرخه تولید داخلی، شکوفایی اقتصادی کشور را بدنبال داشته باشد.
 
وی بر لزوم توجه مردم به کالاهای با کیفیت ایرانی تاکید کرد و افزود: کیفیت و قیمت مناسب کالای ایرانی و رعایت این موارد در تولید موجب تشویق مردم به خرید این نوع کالاها می شود.
 
فرماندار دهلران آگاهی بخشی به مردم در خصوص کیفیت کالای ایرانی را مهم دانست و تاکید کرد: اگر مردم به این مهم واقف شوند و تولید کنندگان نیز آن را رعایت کنند قطعا کالای ایرانی به صرفه تر و مفیدتر از کالای خارجی است که علاوه بر شکوفایی اقتصادی کشور در تقویت تولید داخلی نیز موثر است و فواید فراوانی برای اقتصاد کشور دارد البته مردم نیز امروز راغب به استفاده از کالای با کیفیت داخلی هستند.
 
موسوی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی و نقش مردم و مسئولان در تداوم اقتصادی پویا و ماندگار یادآور شد: خرید کالای ایرانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود و مردم خرید این نوع کالاها را مد نظر قرار دهند تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
 
وی با بیان اینکه مصرف کالای داخلی تحقق بخش اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی و رونق تولید و اشتغال است، گفت: نقش رسانه ها، مردم و تولید کنندگان و از طرفی رعایت استانداردها در تولید می تواند ضامن تحقق مصرف کالای داخلی باشد.
 
فرماندار دهلران مصرف کالای ایرانی را موجب جلوگیری از هدر رفت سرمایه، رواج مدل های خارجی و فراهم کردن زمینه برای اشتغال جوان ایرانی دانست و افزود: مشارکت مردم پایه و اساس این کار است.
 
به گزارش تابناک ایلام، در ایام پایانی سال و شروع سال جدید و افزایش خریدهای مردم از بازار، می طلبد مردم به خرید کالای ایرانی در سبد خانوار توجه کرده و از این طریق سهم خود در رونق تولید و اشتغال داخلی را ایفا کنند.
 
فروشندگان و تولید کنندگان داخلی نیز باید تلاش کنند تا با تولید و عرضه کالای داخلی با کیفیت علاوه بر رقابت با اجناس خارجی با تنوع و تناسب در قیمت بتوانند مردم را به سمت خرید کالای داخلی سوق دهند و از این طریق مشارکت مردم، تولید کنندگان و عرضه کنندگان به سه ضلع مثلث کیفیت در تولید، خرید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی منجر شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار