رئیس پلیس راه استان ایلام به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان جلو و عقب خودرو اجباری است.
کد خبر: ۴۳۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 02 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده افزود: در سال های اخیر فرهنگ استفاده از کمربند ایمنی گسترش یافته ولی باید به یاد داشته باشیم یکی از علل عمده مرگ و میر در تصادفات خونریزی های مغزی است که بستن کمربند ایمنی موثرترین عامل در جلوگیری از وارد آمدن ضربه به سر و خونریزی مغزی و در نتیجه مرگ و میر است.
 
وی اضافه کرد: عدم استفاده از کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان در هنگام رانندگی عواقب خطرناکی را بدنبال دارد، پس همه رانندگان قانون مدار باید جهت سلامتی خود و سرنشینان، بستن کمربند ایمنی را جدی گرفته و قبل از حرکت کمربند ایمنی را ببندند.
 
به گفته وی، کمربند ایمنی وسیله ای است که کارآمدی آن در کاهش تلفات انسانی و جراحات ناشی از حوادث رانندگی به اثبات رسیده است زیرا بستن آن یک کار تفننی و تشریفاتی نیست بلکه یک نیاز جدی برای حفظ جان راننده و سرنشینان خودرو است.
 
سرهنگ همتی زاده ابراز امیدواری کرد اجرای دقیق قانون، برای معدود رانندگان خطر آفرین بازدارندگی لازم را فراهم کرده و آرامش و سلامتی را برای جامعه به ارمغان آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار