فرمانده انتظامی استان از کشف محموله ۵ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع حشیش در ورودی شهر دهلران خبر داد .
کد خبر: ۴۹۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 07 September 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار  "نورعلی یاری " اظهار کرد: در یک عملیات جسورانه و با اشراف اطلاعاتی خوب، مأموران مبارزه با مواد مخدر استان ،موفق شدند محموله 5 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع حشیش را که از شرق کشور به جنوب و از آنجا وارد استان ایلام شده بود ، کشف کنند .

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر استان  توانستند این محموله را در پوشش یک دستگاه خودروی پراید در ورودی شهر دهلران متوقف و در بازرسی از خودرو ، 5 کیلو گرم حشیش را کشف و در همین راستا یک نفر را دستگیر کنند .

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی دستگیر شدگان حامل مواد مخدر ، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در استان را داشته ایم که جا دارد هم از همکارانم و هم از همراهی خوب مردم با پلیس  قدردانی کنم .

یاری با هشدار به سوداگران مرگ تصریح کرد: کسانی که بخواهند مواد مخدر را وارد استان کنند باید بدانند که نیروی انتظامی تمام ورودی های منتهی به استان را کاملا بسته و آمادگی کامل دارد با کسانی که بخواهند مواد مخدر را به این استان تزریق کنند و موجب آشفتگی خانواده ها شوند، برخورد قاطع کند .

فرمانده انتظامی استان با هشدار به والدین گفت: خانوادهاه باید مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند که با افراد و دوستان ناباب معاشرت کنند که خدای ناکرده در منجلاب مواد مخدر گرفتار شوند زیرا عواقب آن ابتدا به خود خانواده ها و در مرحله بعد به جامعه بر می گردد .

یاری در پایان از مردم تقاضا کرد: به محض مشاهده هرگونه مورد مشکوکی با پلیس مبارزه با مواد مخدر ویا سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند تا پلیس بلافاصله با آن برخورد جدی و قاطع انجام دهد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار