مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مبلغان باید در خصوص مبارزه با ترویج بدحجابی، تظاهر به روزه‌خواری، تأثیرات مخرب برنامه‌های ضد اخلاقی ماهواره‌بر کانون خانواده و اجتماع، ازدواج جوانان و همچنین پدیده شوم طلاق و خودکشی مطالب و مباحث ویژه‌ای را بیان کنند.
کد خبر: ۵۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 21 June 2015

«محمد فتاحی» در گردهمایی مبلغان ماه رمضان در استان با تأکید بر اینکه روحانیون تبلیغی نقش مهمی در تبلیغ و تعمیق باورهای دینی در جامعه دارند، اظهار کرد: در ماه رمضان 200 جلسه آموزشی درزمینهٔ روخوانی و روان‌خوانی و مفاهیم قرآن و همچنین برگزاری دوره‌های تفسیر قرآن کریم ونیز برنامه‌های جزء خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی منسجم و مناسب برای برگزاری برنامه‌های ویژه ماه رمضان و تابستان امسال صورت گرفته است، افزود: به‌منظور تبلیغ دینی 365 نفر مبلغین بومی و غیربومی اعزام می‌شوند که برنامه‌های سخنرانی، اقامه نماز جماعت، احکام شرعی و پاسخگویی به شبهات را انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بر هماهنگی و هم‌افزایی ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان دو رکن اساسی در توسعه فرهنگ دینی تأکید کرد و گفت: روحانیون باید برنامه‌های تبلیغ دینی را در رأس کارهای خود قرار داده و با سازمان تبلیغات اسلامی نهایت همکاری را انجام دهند تا هم‌افزایی مناسب و بهتری در برگزاری برنامه‌های دینی استان صورت گیرد.

فتاحی افزود: در ماه مبارک رمضان برخلاف تلاش سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام به‌منظور پوشش کامل دادن به مناطق شهری، روستایی، بازهم تنها 75 درصد نیاز به مبلغ تأمین می‌شود و 25 درصد دیگر حتی در ماه مبارک رمضان و محرم به حضور روحانی محروم هستند که لازم است با تأمین بودجه مناسب و استقرار روحانیان مستقر تبلیغی، بستر مناسب به‌منظور اسکان مبلغ در روستاهایی که زمینه میزبانی توسط مردم برای آنان فراهم نیست اسرار یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در رمضان امسال 365 روحانی به نقاط مختلف استان ایلام اعزام می‌شوند که از این تعداد 120 از دفتر اعزام قم و 245 مبلغ دینی بومی استان ایلام هستند.

وی گفت: روحانیان تبلیغی امسال علاوه بر حضور در بین مردم و نقاط مختلف استان و پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی باید در خصوص مبارزه با ترویج بدحجابی و تظاهر به روزه‌خواری و تأثیرات مخرب برنامه‌های ضد اخلاقی ماهواره‌بر کانون خانواده و اجتماع، ازدواج جوانان و همچنین پدیده شوم طلاق و خودکشی مطالب و مباحث ویژه‌ای را بیان کنند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار