با اهدای لوح سپاس صورت پذیرفت
با اهدای لوح یادبودی از تلاش‌های عمران علی‌محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۵۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 30 June 2015

شهریار عباسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر و حضور در جلسات هیئت امنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی و علی الخصوص سفر میرزاده رئیس عالیه دانشگاه آزاد به استان ایلام از عمران علی‌محمدی نماینده مردم ایلام و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: مجلس شورای  اسلامی به عنوان خانه ملت جای مردانی است که باید دغدغه‌ای جز خدمت به ملت نداشته باشند و الحمدالله مجلس شورای اسلامی همچنان مشحون از این مردان بزرگ است که نام آنان به عنوان خدمتگزاران صدیق هرگز از حافظه ملت پاک نخواهد شد.

این لوح سپاس ادامه می‌دهد: خدا را شاکر و سپاسگزارم که حضرتعالی در قول و عمل ثابت کرده‌اید از این سلسله هستید. سفر جناب آقای دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی به استان ایلام عرصه‌ای از همدلی و صمیمیت را خلق کرد که باید به عنوان یک الگو ترجمان شود. حضور باصفا و بی‌آلایش شما در جلسه هیئت امنای استان ایلام تحسین همه حاضران را فراهم کرد.

این لوح سپاس اضافه می‌کند: اینجانب بر خود لازم می‌دانم به نمایندگی از مجموعه خانواده بزرگ دانشگاه  آزاد اسلامی استان ایلام مراتب سپاس و امتنان خود را از همراهی و توجه ویژه آن برادر ارجمند اعلام داشته، مزید توفیقات خاصه حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان مسئلت دارم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار