رئیس پلیس‌راه استان ایلام از اجرای عملیات توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف در دو روز گذشته خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تعداد ۲۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.
کد خبر: ۵۹۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 01 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در اجرای این طرح که توسط اداره عملیات این پلیس در جهت پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده ای به اجرا گذاشته شد ، تعداد ۲۵ دستگاه موتورسیکلت سوار متخلف به علت نداشتن گواهینامه مجاز و نداشتن پلاک، کلاه ایمنی، انجام حرکات نمایشی در حین رانندگی بوده که توسط مامورین گشت پاسگاه های پلیس راه در محور های مواصلاتی متوقف و روانه پارکینگ شدند.

وی افزود : هدف از اجرای این طرح ها، ارتقای امنیت ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناشی از تصادفات است که می تواند احساس امنیت و آرامش را در جاده ها برای دیگر رانندگان حاکم کند.

وی در پایان گفت: راکبان موتور سیکلت سوار متخلفی که در داخل جاده نا امنی ایجاد می کنند بدانند که پلیس اقدامات کنترلی و نظارتی خود را برای این دسته از راکبان جهت جلوگیری از حرکت آنها در جاده ها به اجرا گذاشته است و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف ضمن اعمال قانون برای بار اول به مدت یک هفته و در صورت تکرار به مدت یک ماه توقیف و ترخیص آن منوط به پرداخت تمامی جرائم  است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار