با همکاری یک گروه اجتماعی درفضای مجازی که توسط عده ای ازجوانان بخش هلیلان تشکیل شده است مبلغ ده میلیون ریال به افراد نیازمند کمک شده است
کد خبر: ۶۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸ 20 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،وقتی که اسم فضای مجازی به میان می آید وبحث فعالیتهای واتس ووایبر وگروههای اجتماعی مطرح می شود ذهن خیلی از افراد به سمت فعالیتهای مخرب ومضرات فعالیت دراین گروهها سوق داده می شود .اماواقعیت این است این گروهها سوای از آسیبهای اجتماعی که درخود بصورت نهان به همراه دارند وجای کتمان آنها نیز وجود ندارد ،فرصت مناسبی  برای کسانی است که  از هر جا ومکانی برای ترویج افکارمثبت وسازنده وتعمیق حسنات نهایت استفاده را می برند.
اخیرا یک گروه اجتماعی درفضای مجازی  توسط عده ای ازجوانان بخش هلیلان تشکیل شده است تا از این فضا درراستای کمک به همنوعان خود وکسب فیوضات معنوی نهایت استفاده راببرند،جوانانی که دریک حرکت مثبت وخداپسندانه توانسته اندبا نیتی خالص وبی آلایش ترویج دهنده فرهنگ انفاق وکمک به هم نوعان خود باشند.
این جوانان در یک گروه مجازی ودرحرکتی خداپسندانه ،بصورت خودجوش کمک به نیازمندان را به عنوان یک سنت حسنه سرلوحه فعالیت خود قرارداده وباشناسایی 3نفر نیازمند ،نیازهای مالی آنان را به مبلغ ده میلیون ریال برآورده نموده وخواستار تداوم وتسری این حرکت خیراندیشانه درسایر گروههای مجازی شده اند.
جوانان این گروه  هم قسم شده اند تابا تاسی از مولای خود حضرت امیرالمومنین(ع)درراه کمک به نیازمندان ازهیچ کوششی فروگذار نباشند وبا این حرکت خود تعمیق دهنده تفکر وحرکتی باشند که دردین مبین اسلام وسایر آیینهای الهی به توجه وسفارش اکید شده است.
همه می توانیم  با تفکر مثبت وسازنده خود ابزارو نرم افزارهای درخدمت جنگ نرم دشمن را مهندسی معکوس نماییم وحتی درفضای مجازی پیام آور معنویت برای جامعه جهانی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار