استاندار ایلام با صدور پیامی اعلام کرد: شهیدان رجایی و باهنراز هیاهوی استکبار جهانی و دست نشاندگان آنها نهراسیدند.
کد خبر: ۶۴۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 24 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پیامی صادر کرد که در بخشی از آن چنین آمده است: هفته دولت یادآور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است. دولتمردانی که با ایمان، خلوص نیت و ساده زیستی و خدمت صادقانه، خالصانه و خاضعانه برای همیشه، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.

این پیام ادامه می‌دهد: آنان در دوران کوتاه خدمتگزاری خود کاری کردند که برای همیشه تاریخ جاوید بمانند. آن انسان های بزرگ هیچگاه از هیاهوی استکبار جهانی و دست نشاندگان آنها نهراسیده و همچون کوهی استوار در برابر هجمه های بی امان غرب ایستادند و اوج اقتدار انقلاب اسلامی را در کمال سادگی و ساده زیستی به نمایش گذاردند. 

این پیام یادآور شد: آری این هفته یادآور کسانی است که با نثار خون سرخ خود، واژه های عشق، ایثار و فداکاری را عینیت بخشیدند و عزت و شرف راست قامتان تاریخ را زینت بخش تاریخ زرین و سراسر افتخار میهن اسلامی کردند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت، به ساحت قدسی دولتمردان شهید؛ رجایی و باهنر، شهدای دولت و همه شهدای گرانقدر ایران اسلامی ادای احترام کرده و در تدوام و تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی و شهدای سرافراز این مرز و بوم، توفیق جمیع کارگزاران نظام در دولت تدبیر و امید، همکاران و کارمندان خدوم و شریف را از خداوند متعال خواهان و در ادامه راه پیروی از فرامین و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت خدمتگزار را خواستارم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار