فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان ایوان چهار سوداگر مرگ دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 01 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ سعید عالی پوراظهار داشت: به منظور برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه با هنجار شکنان و حفظ سلامت جامعه طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اجرا و تعداد ۴ نفر از خرده فروشان اصلی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و با همکاری ماموران کلانتری مرکز توانستند در ۲ عملیات موفق پلیسی این سوداگران مرگ که دارای سوابق کیفری بودند را دستگیر و از آنها مقدار ۱ کیلو و ۸۰گرم مواد مخدر به همراه آلات تهیه و مصرف مواد مخدر کشف کنند.

عالی پور با تاکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ خاطر نشان کرد: فروشندگان مواد مخدر باید در فرایند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکنند و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در پایان از شهروندان خواست پلیس را در اجرای این طرح ها با گزارش اخبار و اطلاعات در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر به شماره ۱۱۰ یاری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار