مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ترددهای استان ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، در این زمینه برای ایمنی جاده های استان دو هزار و ۲۰۰ کیلومتر خط کشی راه ها انجام گرفت و حدود ۸۱ کیلومتر اجرای روکش آسفالت نیز انجام شده است.
کد خبر: ۶۹۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 22 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار داشت: با اعتباراتی که به استان اختصاص پیدا کرد تغییر بسیار خوبی نسبت به سنوات قبل در جاده های استان ایجاد شد.

وی افزود: امسال با تمام اقدامات و کارهای انجام شده و با وجود این که تردد طی ایام اربعین امسال ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت، حداقل تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان گزارش شد.

وی تصریح کرد: ترددهای استان ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، در این زمینه برای ایمنی جاده های استان دو هزار و ۲۰۰ کیلومتر خط کشی راه ها انجام گرفت و حدود ۸۱ کیلومتر اجرای روکش آسفالت نیز انجام شده است.

دلخواه ادامه داد: حدود ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در سطح جاده های نصب و یاتعمیر انجام شده است، همچنین  یک هزار و ۷۰۰ تابلوی انتظامی، تابلوهای افقی و عمودی که زبان گویای راه برای رانندگان بوده در جاده های استان نصب شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام افزود: همچنین  خاکریزی در ۲۴۰ کیلومتر در مناطق پرتگاهی انجام شد، ۷۱ کیلومتر روکش آسفالت، ۸۵ هزار مترمربع لکه گیری و ۱۵۰ کیلومتر درزگیری نیز در طول راه های استان انجام گرفته است.

دلخواه عنوان کرد: ۲۵ کیلومتر روشنایی راه ها و نیز ایمن سازی و اصلاح ۹۸ نقطه پرحادثه خیز و مستعد تصادف در طول محورهای مواصلاتی استان نیز انجام شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار