فرمانده انتظامی ایلام از استمرار طرح جمع آوری معتادان تابلو و پاک سازی نقاط آلوده از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 08 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فردین پیری روز شنبه اظهار کرد: طرح جمع آوری معتادان پرخطر و کارتن خواب ها با هماهنگی با مقامات قضایی و روسای کلانتری و پاسگاه ها و یگان امداد شهرستان در 24 ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی ادامه داد: ماموران در این طرح با استفاده از تمامی امکانات و نیرو کلیه نقاط آلوده شهرستان را از وجود معتادان تابلو و پرخطر پاکسازی کردند.
فرمانده ناجای ایلام تاکید کرد: در این طرح 12 معتاد پرخطر دستگیر و پس از کسب دستور قضایی و همکاری اداره بهزیستی و خانواده های آنان به مرکز درمانی ترک اعتیاد منتقل شدند.
سرهنگ پیری افزود: همچنین تعداد 2 نفر از فروشندگان حرفه ای مواد مخدر دستگیر و مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف و ضبط شد.
وی یادآور شد: متهمان پس از صورتجلسه و تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.
وی با تاکید بر اینکه با توجه به بررسی به عمل آمده ریشه بسیاری از وقوع جرائم از قبیل سرقت ، طلاق ، مزاحمت و فساد اخلاقی و .... در موضوع اعتیاد خلاصه می شود، ابراز کرد: تلاش و همکاری سایر ادارات دولتی و غیر دولتی برای پیشگیری از این بلای خانمان سوز نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار