مدیرکل دفتر فناوری استانداری ایلام از تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات استان ایلام به منظور برگزاری مکانیزه انتخابات در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 15 August 2015
به گزارش تابناک ایلام، ارکان کاظمی گفت: این کارگروه با توجه به مصوبه ستاد انتخابات استان به منظور مهیا کردن زیرساخت های برگزاری انتخابات مکانیزه، در شهرستان ها تشکیل شده است.
وی افزود: این کارگروه با عضویت مدیرکل دفتر فنآوری اطلاعات و ارتباطات و رییس کمیته فنآوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، مدیرکل سیاسی و انتخابات و دبیر ستاد انتخابات استان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان و مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور بررسی وضعیت شهرستان ها، تسهیل در اجرای انتخابات و رفع موانع و نیازهای زیرساختی فرمانداری ها تشکیل شده است.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری ایلام گفت: اعضای این کارگروه با حضور در تمامی شهرستان ها و برگزاری جلسات نسبت به بررسی نیازهای مخابراتی و فراهم کردن زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات الکترونیکی پرشور و شفاف اقدام می کنند.
کاظمی با بیان اینکه در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تامین نیازهای شهرستان ها اقدام می شود، افزود: برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون عیب و نقص، سالم در امنیت و سلامت کامل بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی وظیفه همه است بنابراین فراهم کردن زیرساختهای مناسب ضروری است.
وی ادامه داد: باید تلاش شود زیرساخت های لازم در شهرستان ها مهیا و به بخشداران و فرمانداران به عنوان نماینده حاکمیت برای برگزاری انتخابات، تحویل داده شود.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان جمعه هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار