امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان و تشریح آورده های انقلاب اسلامی برای ملت ایران عنوان کرد و افزود: ضرورت دارد که ارمغان و دستاوردهای این نهضت شکوهمند برای مردم به ویژه نسل نوپای جامعه چه مادی و چه معنوی به روشنی تبیین و تشریح شود.
کد خبر: ۹۲۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 25 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار افزود: این نهضت شکوهمند با سرعتی فراتر از تصور بشریت و به ویژه دشمنان مسیر ترقی و اقتدار را طی می کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نهضتی برای آشتی دادن انسانها با خداوند و بازگشت به فطرت پاک انسانی بوده و با اتکال به احکام الهی توانسته که بر تمام دنیاپرستان و دشمنان غلبه کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب عزتمندی ملت ایران شد، تاکید کرد: این حرکت عظیم یک تحول بنیادین در دنیا بود که امروز شاهد عاجز شدن نظام استکبار در برابر این نهضت الهی هستیم.

کریمی تبار در پایان با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع بیماری منحوس کرونا گفت: باید با برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم و اجرای آیین های ویژه با توجه به شرایط موجود کرونایی ، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نحو شایسته مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار