فرمانده انتظامی شهرستان سیروان:
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از کشف 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 13 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از کشف 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

ابوالقاسم ایمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام از دستگیری سارق با 12 فقره سرقت در سیروان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از توابع استان ایلام از دستگیری سارق با بیش از 12 فقره در این شهرستان خبر داد، اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر انجام سرقت‌های برنامه‌ریزی شده و هدفمند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأمورین پس از انجام کارهای تکمیلی اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری این سارق حرفه‌ای که در حال اوراق کردن موتورسیکلت‌های مسروقه بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان ضمن توصیه به شهروندان در زمینه مجهز کردن وسایل نقلیه ، منازل و مغازه‌های خود به سیستم‌های ضد سرقت و دزدگیر افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته از متهم دستگیر شده ، سارق قبل از ارتکاب به سرقت از عدم حضور مالکان در محل اطمینان حاصل کرده و در یک فرصت مناسب طمعه‌های خود را که از قبل شناسایی کرده بود مورد دستبرد قرار می داد وبلافاصله در مخفیگاه خود اقدام به اوراق اموال مسروقه می‌کرد.

این مسئول پایان یادآور شد : در تحقیقات تکمیلی، این سارق حرفه‌ای به تعداد دو فقره سرقت موتورسیکلت 9 فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت مغازه اعتراف و بازسازی صحنه با حضور مراجع قضایی صورت گرفت که با صدور قرار مناسبت راهی زندان شد./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
تابناک لطفا در خصوص سر تیتر پیامها دقت کنید بهتره بگید دستگیری سارقی در سیروان تا دستگیری سارق سیروانی این یعنی توهین به مردم شریف سیروان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار