امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، تعابیر ارزشمندی برای ایشان از جمله رئیس‌جمهور محترم و مغتنم به کار بردند، عبارت بدیعی که یک رئیس‌جمهور وجودش برای مردم مغتنم باشد و فرصتی که باید از آن استفاده کرد، خدمت‌گزاری، مردمی، باکفایت پرتلاش، خادم‌الرضا(ع)، انسانی بزرگ و فداکار، کسی که خستگی را نمی‌شناخت.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ 24 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین  الله‌نور کریمی‌تبار بیان داشت : شهید آیت الله رئیسی، خدمتگزاری به مردم را از خادم الرضا(ع) بودن دریافت کرد، صادقانه به مردم خدمت کرد و چه نشانی با افتخارتر از شهادت برای خدمات صادقانه ایشان بود، شهادت این سید سلاله حضرت فاطمه زهرا(س)، در اوج عزت و مظلومیت بود، تمام خستگی های تلاش های بدون استراحت خود را با خود برد و برای همیشه در جوار مضجع شریف و نورانی امام رئوف علی بن موسی‌الرضا(ع) آرام گرفت.

وی افزود : شبانه‌روز تلاش کردند، تعطیلی و استراحت را نشناختند، کار کردند و چنین انسان‌هایی کم وجود دارند، در سفری که به استان ایلام داشتند من دیدم چقدر دلسوزانه تلاش می‌کند، از عمق وجودش برای مردم و رفع گرفتاری مردم می‌سوخت، انابه، تضرع و توسل به پروردگار و ائمه معصومین(ع) داشت که ایشان را برای فائق شدن بر مشکلاتی که مردم دارند، کمک کنند.

امام جمعه ایلام اظهار داشت : فراموش نکنیم ایشان در چه شرایطی مسئولیت کشور را بر عهده گرفت در شرایط کرونا که واکسن به ما نمی‌دادند، خزانه کشور خالی شده بود، شرایط صادرات نفت ما به ۱۵۰ هزار بشکه تقلیل یافته بود، در آن شرایط، عده‌ای از سیاسیون می‌خواستند آیت‌الله رئیسی با دیدن عمق وضعیت کشور یا استعفا بدهد یا وادار به استعفا شود اما ایشان مرعوب شرایط آن روز نشد از تحریم‌ها نترسید و بر مشکلات فائق آمد.

وی ادامه داد : او هرگز اسرار صندوق سینه‌اش را نگشود تا برای صندوق رأی بعدی از آن بهره بگیرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ایشان فرمودند «رئیس‌جمهور محترم و مغتنم»، او خدمتگزاری باکفایت، فداکار، خستگی‌ناپذیر بود و تعطیلی و مرخصی نمی‌شناخت، اینگونه انسان‌ها در جامعه نادر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار مطرح کرد  : تکریم ایشان را امروز در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان می‌بینیم که بسیاری اعلام عزا کردند، دنیا در برابر شهادت ایشان واکنش نشان داد و به بزرگی از ایشان یاد کرد.

وی ضمن تشکر از حضور مردم همیشه در صحنه استان از بزرگان ایلات و نخبگان خواست مراسم تکریم و تجلیل از رییس‌جمهور شهید را تا چهلم ادامه دهند و از مهمانان کشور همسایه عراق که برای ابراز همدردی به ایلام آمدند تشکر می‌کنم./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار