استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : تشدید نظارت بر بازار و پایش و کنترل قیمت‌ها، مورد توجه دولت سیزدهم است و انتظار است نظارت‌ها و بازرسی‌ها مضاعف‌تر از گذشته باشد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 30 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت : با همکاری و اهتمام اداره کل راه و شهرسازی استان، سرانجام زمین برای میدان میوه و تره‌بار شهر ایلام به شهرداری واگذار شده است و اکنون یک سرمایه‌گذار پای‌کار، آماده است که ضرورت دارد فرماندار ایلام در جلسه شورای ترافیک شهرستان، تمهیدات لازم را برای ایجاد راه دسترسی و تکمیل زیرساخت‌هایی نظیر آب، برق و گاز اتخاذ کند.

وی افزود : انتظار می‌رود این عملیات شتاب گیرد و تا پایان سال، میدان میوه و تره‌بار شهر ایلام مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد : آخرین مرحله واگذاری کشتارگاه دام به بخش خصوصی و پس از آن به شهرداری در مرحله نهایی اجرای احکام است و پس از طی همه مراحل اداری، در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

وی مطرح کرد :  نباید حق و حقوق بیت‌المال با سهل‌انگاری ضایع شود. حداکثر طی ۱۰ روز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و مدیرکل پشتیبانی امور دام استان با حضور در مرکز پیگیر واگذاری نهایی کشتارگاه دام باشند.

بهرام نیا تاکید کرد : اگر بازارچه‌های محلی نیازمند احیا و تقویت هستند باید در اسرع وقت فرمانداری‌ها روی این موضوعات متمرکز شوند.

استاندار ایلام یاد آور شد : : رهبر معظم انقلاب فرمودند «خللی در کارهای مملکت ایجاد نخواهد شد». بنابراین مدیران قوی‌تر از زمان حیات شهیدجمهور تلاش کنند و نظارت بر بازار و سرکشی‌ها تشدید شود.

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار