مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت : بیش از ۴۵۰ فقره انشعاب فاضلاب در مناطق حاشیه نشین شهر ایلام اجرا و نصب شده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵ 31 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدی بیان داشت : با وجود عدم تخصیص اعتبار، در منطقه هانیوان، پشت کمربندی شمالی و شهرک قائم شهر ایلام، ۲ کیلومتر خط شبکه جمع آوری اصلی و یک کیلومتر شبکه فرعی و ۴۵۰ فقره انشعاب فاضلاب اجرا و نصب شد.

وی افزود : از نظر اصولی و مهندسی بایستی ابتدا شهرداری ها نسبت به تعیین معبر سواره رو، رساندن به کد بر و کف و اجرای جدول گذاری اقدام کنند تا شرکت آبفای استان بتواند شبکه جمع آوری فاضلاب را اجرا کند.

محمدی ادامه داد : در سالیان گذشته و قبل از اجرای زیرساخت های لازم، این شرکت مجبور به اجرای شبکه فاضلاب در برخی محلات از جمله کوچه های اطراف استانداری، محله مهرآباد، محله تپه پایه یک( خیابان و کوچه های میلاد) که چنین شرایطی داشتند، شد که متاسفانه به دنبال آن، با اجرای جدول گذاری توسط شهرداری، تمامی خطوط، جمع آوری و هزینه هایی که از بیت المال صورت گرفته بود، هدر رفت و در ادامه شهرداری نیز به صورت کتبی به این شرکت اعلام کرد که هیچ خسارتی بابت تخریب تاسیسات پرداخت نمی کند.

وی خاطرنشان  کرد: در مدت سه ماهه گذشته مناقصه خرید لوله های کاروگیت فاضلابی ۲۵۰ و ۴۰۰ مورد نیاز جهت شبکه فاضلاب مناطق مذکور برگزار شد که در همین راستا برنده مناقصه مشخص و در حال حاضر لوله ها در حال تولید می باشند و طی ۱۰ روز آینده به انبار استان ارسال می شوند.

محمدی تاکید کرد : همچنین مناقصه اتصالات نصب انشعابات هم در همین مدت اندک برگزار شد که طبق اسناد موجود در امور بازرگانی آبفای استان، در مرحله اول، شرکت کننده ای اعلام آمادگی نکرده که بلافاصله مجدد تجدید و در حال حاضر بر روی سامانه دولت جهت فرایند خرید می باشد.که در تاریخ دوم تیرماه بازگشایی می شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار