معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام ؛
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام گفت : طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان دولت، با راه‌اندازی سامانه "سنجش رضایت‌مندی مردم از کارکنان دولت " در بستر سامانه "سینا" به آدرس " www.karmakdiran.ir " در تمامی دستگاه‌های اجرایی در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 30 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد حسین جهانی  با بیان اینکه بر این اساس همه کارمندان دولت در دستگاه‌های اجرایی ملکف هستند که نسبت به ثبت نام در این سامانه، دریافت، چاپ و نصب کد ۲بعدی در محل کار خود اقدام کنند، اظهار داشت : کد ۲ بُعدی باید در معرض دید مراجعه کنندگان قرار گیرد و مراجعان با اسکن آن، دیدگاه و نظرات خود را در خصوص نحوه عملکرد کارکنان دولت بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی، مشمول اجرای طرح رضایت‌سنجی از کارکنان دولت می‌شوند ادامه داد : این طرح به دستور شهید آیت‌الله رئیسی در اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد و سامانه الکترونیکی مربوطه ابتدا به صورت پایلوت برای ۱۶ دستگاه اجرایی استان راه‌اندازی شد.

جهانی گفت : اجرای این طرح، تا پایان سال ۱۴۰۳ برای کلیه دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجرا بوده و همه دستگاه‌ها باید نسبت به ثبت، صدور و نصب کد ۲ بعدی کارمندان خود در محل کارشان و در معرض دید مراجعه کنندگان، اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام هم‌اکنون رتبه ششم کشور را در راستای اجرای این طرح دارد، ابراز کرد: اجرای این طرح در سطح دستگاه‌های اجرایی استان به طور مستمر مورد پایش توسط مراجع اداری مربوطه قرار می‌گیرد.

جهانی ادامه داد : بر اساس پایش انجام شده، ۳۰ دستگاه اجرایی ۹۰ درصد مشارکت در اجرای این طرح، ۲۴ دستگاه اجرایی بین ۷۰ تا ۹۰ درصد و ۱۲ دستگاه اجرایی نیز بین ۵۰ تا ۷۰ درصد مشارکت داشته‌اند./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار