مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت : 33 طرح نیمه تمام ورزشی در این استان به همت دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۱۱۶۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ 06 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ شهبازی بیان داشت : تیراندازی، رشته‌ای المپیکی و بر پایه هوش و تمرکز است و اداره کل ورزش و جوانان در کنار فدراسیون این رشته، برای ارتقای این ورزش در استان کمک خواهد کرد.

وی اظهار کرد: هر چه به رویدادهای امیدبخش وامیدآفرین در سطح جامعه کمک شود باعث تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

شهبازی ادامه داد : از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در این استان تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته و تا پایان سال نیز ۱۵ پروژه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد : اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت که این امر نشان از توجه دولت شهید رئیسی به ایلام و استان‌های کم برخودار است.

شهبازی گفت  : خوشبختانه با وعده‌های صادق، برای تکمیل سالن تیراندازی ایلام ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده تا بخشی از مشکلات این سالن برطرف شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار