سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت : تعرفه‌گذاری خدمات ایمپلنت در ایلام تعدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰ 09 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر هدایت حیدری‌زاده در هشتمین نشست قرارگاه نظارت بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اهمیت نظارت بیشتر بر تعرفه‌های پزشکی بیان کرد: وضعیت کنونی تعرفه‌های پزشکی نسبت به کشورهای مجاور واقعی نیست و تفاوت زیادی وجود دارد و اختلافی که بین بخش خصوصی و دولتی است سبب پدیده شوم دریافت مبلغ مازاد بر تعرفه، موسوم به زیرمیزی شده است که مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیست.

وی مطرح کرد :  برخی افراد سودجو خدمات دندانپزشکی را با هزینه بسیار بالایی انجام می‌دهند که خوشبختانه تیم‌های نظارت بر درمان با حمایت و همراهی دادستانی و نیروی انتظامی توانسته‌اند با مواردی از آن‌ها برخورد کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر شهرام کارگر معاون درمان دانشگاه نیز با اشاره به اهمیت نظارت بر درمان افزود : سلامت مردم برای ما دارای اهمیت بسیار زیادی است و به هیچ وجه با افرادی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند مماشات نخواهیم کرد.

 در این نشست پرونده‌های ارجاعی در خصوص حوزه‌های بهداشتی، درمانی و دارویی در مراکز بهداشتی درمانی، مطب‌ها مورد بررسی و مباحثه قرار گرفت و تصمیماتی در خصوص تعدیل تعرفه‌گذاری ایمپلنت، رفع نابسامانی پسماندهای عفونی بیمارستان‌ها و مطب پزشکان گرفته شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار