جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه از خباثت‌های دشمنان جلوگیری می‌کند، گفت: تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات، وظیفه و رسالت سپاهیان و بسیجیان است.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ 10 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛سردار علی فدوی روز دوشنبه در آیبن تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد: همه مردم تکلیف دارند که در هشتم تیرماه در پای صندوق های رأی حاضر شوند تا توطئه های دشمنان ملت، نظام و انقلاب اسلامی خنثی شود.

وی با بیان اینکه با شهادت آیت الله رئیسی روال انتخابات ریاست جمهوری متفاوت تر از سال‌های گذشته شده است، ابراز کرد: تبیین مشارکت حداکثری یکی از وظایفی مجموعه سپاه و بسیج است و تلاش می‌کنند که زمینه‌ساز تسهیل این حضور است.

سردار فدوی با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات از وظایف و رسالت های سپاه است، یادآور شد: مشارکت حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رای از خباثت‌های دشمن جلوگیری می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس قریب به دویست هزار شهید تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب شده است، گفت: نباید بگذاریم که دشمن اشتباه محاسباتی داشته باشد و یکی راه های آن مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی در ادامه با اشاره به اقتدار و عظمت نظام و انقلاب اسلامی در سطح جهان، ابراز کرد: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت امروز عرصه را بر به ظاهر قدرت‌های دنیا از جمله آمریکای جنایتکار تنگ کرده و با قدرت ایمان و معنویت این ابرقدرت ها را به چالش کشانده است.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه فرمانده هان سپاه در بین مردم، در کنار مردم و همراه مردم هستند، گفت: ما اعتقاد داریم که به وظیفه خود در راستای خدمت به مردم به عنوان یک تکلیف الهی عمل کنیم و در هر زمینه ای که نیاز باشد انجام می دهیم و متناسب با نیازها و شرایط کشور در عرصه حضور خواهیم داشت.

وی افزود: سپاه و بسیج پای کار نظام و انقلاب اسلامی بوده و به تکالیف خود عمل می‌کند و باور داریم که در وعده خداوند تحقق است، وعده خدا حق است و در آن خللی نیست و مطمئن هستیم که بهترین نتایج را برای ما رقم میزند.

جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات شهید جمهوری، خاطرنشان کرد: دل‌ها و قدم‌های مردم در آیین تشییع پیکر شهید جمهور، شهید آیت الله رئیسی به حرکت درآمد و این حرکت را به امید خدا در انتخابات هشتم تیر خواهیم دید.

شایان ذکر است؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این آیین از خدمات و تلاش های سردار جمال شاکرمی قدردانی و سردار سید صادق حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام معرفی شد./م

 

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار