معاونت عمرانی فرمانداری ویژه دهلران گفت : هدف از برگزاری این رزمایش بالا بردن سطح آمادگی اعضای ستاد مدیرت بحران شهرستان دهلران است .
کد خبر: ۱۱۷۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ 12 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلام عباس کرد اظهار داشت : با توجه شروع فصل گرما و احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع و جنگل ها نیاز است که همه اعضاء پای کار باشند .

کرد گفت : قطعا در این رزمایش نواقض را ارز یابی و پایش خواهیم کرد و برای رفع آنها برنامه ریزی می شود تا در مواقع بحران با مشکل مواجه نشویم .

وی بیان داشت : مهار و اطفای حریق نیازمند همکاری و همراهی مردم بومی منطقه و آمادگی اعضای ستاد بحران و تیم‌های عملیاتی است.

وی از مردم خواست رعایت نکات ایمنی در تفریحات را مد نظر قرار دهند و در صورت روشن کردن آتش مراقب سرایت نشدن آن به مراتع باشند.

سرپرست اداره منابع طبیعی دهلران بیان کرد: جهت هماهنگی بین تیم های اطفا حریق شهرستان و اعضای ستاد بحران دهلران این مانور برگزار شد و همه از آمادگی لازم برای هرگونه اطفا حریق برخوردارهستند.

جلیل فرهادی ادامه داد : اداره منابع طبیعی شهرستان 12گروه اطفاء حریق برای آتش سوزی های احتمالی در سطح شهرستان ساماندهی کرده است .

وی ادامه داد : این رزمایش یک تمرین تیمی برای بالا بردن سطح آمادگی اعضای ستاد مدیرت بحران در بحث اطفاء حریق است .
این رزمایش با حضور معاون عمرانی فرماندار ، دبیر ستاد مدریت بحران فرمانداری نیروهای منابع طبیعی ، اورژانس ، آتش نشانی ، محیط زیست ، سپاه ، بسیج و هلال احمر در پارک جنگلی آبگرم دهلران برگزار شد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار