انتخابات نماد مردم ‌سالاری دینی در کشور ما است که عزت آن ارتباط مستقیمی با میزان مشارکت مردم دارد، به گونه ‌ای که افزایش یا کاهش مشارکت مردم به‌ ‌معنای تقویت یا تضعیف پایه‌های مردم ‌سالاری است.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ 15 June 2024

تابناک ایلام: چهاردهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک رویداد سیاسی مهم در مقطع کنونی است که چشم میلیون‌ها نفر به این رویداد مهم دوخته شده است.

انتخابات آبروی ملی و جهانی کشور است و وظیفه همگان حضور پرشور و مشارکت فعال در آن است.

انتخابات نماد مردم ‌سالاری دینی در کشور ما است که عزت آن ارتباط مستقیمی با میزان مشارکت مردم دارد، به گونه ‌ای که افزایش یا کاهش مشارکت مردم به‌ ‌معنای تقویت یا تضعیف پایه‌های مردم ‌سالاری است.

در نظام اسلامی ایران این مسئله حائز اهمیت فراوان است و ثبات و اقتدار نظام مرهون توجه به این امر است .به همین دلیل دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردم هستند تا مقبولیت نظام را تضعیف کنند.

امروز دشمن از هر دسیسه استفاده میکند تا مشارکت را پایین بیاورد و این یعنی اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری چشم میلیونی جامعه جهانی به آن دوخته شده است.

ما میتوانیم با حضور پرشور در انتخابات ثابت کنیم پای انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه هستیم وهیچ چیز باعث نخواهد شد گام های ما برای انقلاب وحفظ آن تضعیف شود.

دراین دوره ، احزاب و تشکل های صنفی و انجمن های مردمی می توانند باحفظ اخلاق انتخاباتی یاران و هم فکران حزبی خود را برای انتخابی باشکوه تشویق کنند.

مردم ایران با بدرقه شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید، چشمها را به خود خیره ساخت و یک سرمایه معنوی،  یک اتحادبی مثال را به جهان نشان داد.

سیر وسلوک خدمت که رییس جمهور شهید به عنوان یک چراغ روشن برای خادمان مردم در این دوره و سرمشقی خوب برای مدیران قرار داد که باعث ایجاد شور و شعف خاص دربین مسئولان برای این نشان و برند برای خود و هم وحدت وحمایت مردم از مسئولان صادق شد.

شکل گیری گفت و گوی اجتماعی ومشارکت مردم اعتماد عمومی رادرجامعه افزایش می دهد.

این حضور باشکوه نشان از عزم مردم در راستای انتخاب فردی اصلح با معیارهای انقلابی و تداوم راه شهدا است.

مردم آگاه هستند و نقش مهم انتخابات برای آینده کشور را درک میکنند و میدانند رأی ملت برای انتخاب شخصی است که در تراز شهید جمهور باشد.

ملت ما بارها نشان داده اند آنچه در اولویت است حضوری حماسی برای سرافرازی مملکت خود است.

همه باید خود را آماده کنیم تا در 8 تیر ماه باحضوری حماسی
در  پای صندوق های رای چشم معاندان را کور سازیم.
هشتم تیر روز بیعت سرخ با شهیدان و بیرق سبز با ولایت است .
روزسنجش تعصب و تعهد ایرانیان به عظمت ایران و ابراز تنفر از ایران ستیزان است.

امیدواریم باتوکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) روز موعود ،دوستداران وطن را سربلند و دشمنان این آب و خاک را نیز روسیاه نماییم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار