فرمانده سپاه امیـرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت : دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای به حاشیه بردن انتخابات در پیش گرفته و به نوعی به دنبال منحرف کردن مسیر انتخابات هستند
کد خبر: ۱۱۷۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵ 20 June 2024

  به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار شاکرمی بیان داشت : در همایش روز ملی بسیج اساتید که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران در دانشگاه ایلام برگزار شد بیان داشت : : شهید چمران دانشمندی باهوش و نخبه بود که از ابعاد انسانی، علمی و اعتقادی فردی خودساخته و رزمنده‌ای به تمام معنا بود. 

وی افزود : این شهید با معرفت دینی و علمی که داشت تشخیص داد برای دفاع از نظام انقلاب اسلامی در دفاع مقدس حضور یابد و تأثیر شگرفی نیز بر رزمندگان داشت.

سردار شاکرمی اظهار داشت  : مهمترین موضوع امروز کشور انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری است که در پی شهادت آیت الله رئیسی منجر شده است.

وی تاکید کرد : شمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای به حاشیه بردن انتخابات در پیش گرفته و به نوعی به دنبال منحرف کردن مسیر انتخابات هستند.حضور پرشور و حماسی مردم در این انتخابات علاوه بر خنثی کردن نقشه دشمنان، قدرت چانه‌زنی رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف را بالا خواهد برد و عملا اقتدار و اتحاد ملی را برای کشور در پی خواهد داشت.

 فرمانده سپاه امیـرالمؤمنین (ع) استان ایلام  یاد آور شد : بسیج اساتید به عنوان ادامه دهنده راه شهید چمران بایستی با استفاده از نفوذ کلام و قدرت نخبگی خود مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار