استاد حوزه و دانشگاه گفت : عمل صادقانه، مظلومیت، استکبار ستیزی، پایبندی به اخلاق، اقتدار و ظلم ستیزی رییس جمهور شهید باعث محبوبیت آیت الله رییسی در زمان حیات و بعد شهادت وی شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 27 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ملک محمدی  بیان داشت : به فرموده قرآن کریم ایمان به خدا و عمل صالح باعث عزتمندی بندگان می شود و خداوند نور محبت آنها را بر دل مردم می نشاند.

وی افزود :  خداوند در قرآن کریم برای روز غدیرخم چند شاخصه از جمله اکمال دین، اتمام نعمت، روز یاس و ناامیدی دشمنان و شادی پروردگار را برشمرده است و عید غدیرخم خط قرمز خداوند عالمیان به شمار می رود.

 حجت الاسلام والمسلمین حسن ملک محمدی ادامه داد : آیت الله رییسی باتمام وجود مجذوب ولایت فقیه و خادم ملت ایران و اعتلای ایران اسلامی در سطح جهان و منطقه از دغدغه‌های این شهید بود.

وی یادآور شد : رییس جمهور شهید در کلام مقام معظم رهبری از بهترین عناصر روی زمین و تابع گفتمان ولایت فقیه به عنوان عامل وحدت امت اسلامی بود.

 استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) اولین حامی ولایت بود که برای احقاق حقانیت جایگاه حضرت علی (ع) بعد از واقعه غدیرخم شهادت را به جان خرید اما تا آخرین لحظه از ولایت و امامت حمایت کرد.

وی گفت : شخصیتی چون شهید رییسی فردی مردم دار، دیپلماسی جهادی، اخلاق مدار و دیندار بود که فارغ از هرگونه سمت و جایگاهی خود را سرباز این آب و خاک می دانست.

 استاد حوزه و دانشگاه  تصریح  کرد: آیت الله رییسی همچون شهید بهشتی یک ملت بود که با شهادت مظلومانه خود در حین خدمت، باعث انسجام و اتحاد امت اسلامی شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار