مدیران اجرایی حوزه ساخت، نگهداری و توسعه راه‌های ایلام؛
مدیران اجرایی حوزه ساخت، نگهداری و توسعه راه‌های ایلام گفت : ۸۰ درصد اعتبار تونل محور ایلام - مهران توسط دولت سیزدهم تامین شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 27 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ دوستی بیان کرد : 10 طرح در محور ایلام - مهران از جمله تونل این محور به طول ۸۴۴ متر، ۷۱۳ متر لاینینگ تونل راه کربلا و آسفالت و روشنایی این تونل در سه سال اخیر اجرا شده است.

وی افزود : احداث و تکمیل چهار دهنه پل در راه‌های طرفین تونل دوم راه کربلا، چهار خطه کردن مسیر ایلام - صالح آباد به طول ۱۸ کیلومتر و ۶ خطه کردن مهران به پایانه مرزی از دیگر طرح‌های حوزه راهسازی استان در حوزه اربعین بیان کرد.

دوستی ادامه داد : عملیات لاینینگ این تونل به طول چهار هزار و ۷۵۰ متر به‌عنوان بزرگترین تونل جاده‌ای کشور به اتمام رسید و هفت رشته تونل منتهی به تونل اصلی کبیرکوه به طول ۲.۵ کیلومتر نیز سه خطه شده است و این طرح بزرگ ملی در آستانه‌ بهره‌برداری قرار دارد.

وی یادآور شد : بل از استقرار دولت کار و کرامت، پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۲ درصد بود که در دولت سیزدهم به ۹۶ درصد افزایش یافت.

وی گفت :  اجرای چهار طرح راهسازی در مسیر حمیل - ایلام، چهار خطه کردن محور مهران - دهلران و چهار خطه کردن جاده دهلران - اندیمشک از دیگر طرح های در دست اجرای استان است.

مدیران اجرایی حوزه ساخت، نگهداری و توسعه راه‌های ایلام تاکید کرد: ۹۰۰ متر از تونل دوم آزادی به طول سه هزار و ۳۰۰ متر حفاری شده و از ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه این طرح پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم تامین شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار