در بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان آبدانان سه پروژه زیرساختی (توسعه فضای اورژانس، جایگاه نصب ام آر آی و پانسیون خوابگاهی پزشکان مورد بازدید قرار گرفت که هر کدام دارای پیشرفت های فیزیکی خاص خود بوده و در حال اجرا هستند.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ 03 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک ایلام در بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان آبدانان سه پروژه زیرساختی (توسعه فضای اورژانس، جایگاه نصب ام آر آی و پانسیون خوابگاهی پزشکان مورد بازدید قرار گرفت که هر کدام دارای پیشرفت های فیزیکی خاص خود بوده و در حال اجرا هستند.

در این بین پانسیون و فضای خوابگاهی پزشکان با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در حال تکمیل شدن است و مکان نصب دستگاه ام آر آی نیز تکمیل شده و آماده نصب و راه اندازی این دستگاه مهم در منطقه می باشد.

اما آنچه که از اهمیت خاصی برخوردار است توسعه فضای اورژانس بیمارستان رسول اکرم است که با پیشرفت ۶۰ درصدی و انباشت مطالبات همچنان درگیر و دار نبود اعتبار می باشد .

در بهمن ماه سال ۱۳۹۲ وقتی بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان مورد بهره برداری قرار گرفت فضای کم بخش اورژانس این بیمارستان مورد اعتراض نماینده وقت مردم در مجلس شورای اسلامی(دکتر احمدی) قرار گرفت بطوریکه حتی از افتتاح آن سر باز زد و از همان زمان قرار بر این شد که فضای اورژانس این بیمارستان گسترش و این نقیصه برطرف شود.

این قضیه طی کش و قوس های فراوان و پیگیری های متعدد بلاخره در اردیبهشت ۱۴۰۲ توسعه فضای اورژانس این بیمارستان در محیطی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و در دو طبقه (طبقه بالا بخش آی سی یو ) و با اعتبار اولیه ۱۷ میلیارد تومان استارت خورد.

با گذشت بیش از یک سال از این پروژه حیاتی تنها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با این اعتبارات قطره چکانی قرار نیست حالا حالا ها به بهره برداری برسد .این در حالی است یکی از نیازهای اضطراری و به قول معروف اورژانسی این بیمارستان توسعه فضای اورژانس بوده که همچنان افتتاح آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اسداله چراغی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه قول اختصاص ۱۰ میلیارد تومان دادند و این امیدواری وجود دارد با وجود ایشان که خود از بدنه بهداشت و درمان است این امر حیاتی هر چه سریعتر مورد بهره برداری و مشکل کمبود فضای اورژانس که به معضلی برای بیماران و شهروندان تبدیل شده مرتفع گردد.
اینک همچنان باید منتظر ماند و دید کی این این پروژه به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار