معاون فرهنگی سازمان اوقاف؛
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف با اشاره به خدمات اسکان توسط سازمان اوقاف گفت: برای پذیرایی از زائران پیاده اربعین حسینی بقاع متبرکه استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه تجهیز شده است تا در صورت نیاز زائران را اسکان دهند.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 23 November 2015
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف با بیان اینکه زائران پیاده اربعین می‌توانند در بقاع متبرکه ایلام، خوزستان و کرمانشاه اسکان یابند، گفت: اطعام زائران و توزیع بسته‌های فرهنگی در موکب‌های اوقاف در داخل و خارج از کشور صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی از اقدامات سازمان اوقاف برای ایام اربعین خبر داد و گفت: عمده فعالیت‌های ما در ایام اربعین و راهپیمایی عزاداران در مرز‌های کشورمان و مسیر راهپیمایی در کشور عراق است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در مسیر راهپیمایی قرار است 2 هزار مبلغ که از سوی سازمان اوقاف اعزام می شوند، مستقر شوند و با برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی و همچنین برپایی نمازهای جماعت در رفع نیازهای عزاداران بکوشند.

وی افزود: همچنین امسال سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا در اقدامی هماهنگ و با مشارکت خیرین و بهره‌گیری از کمک‌های مردمی و مشارکت 11 اداره کل اوقاف موکب‌هایی را برای استقبال از زائران کربلای معلی و نجف اشرف در مسیر حرکت کاروان‌های اربعین برپا نماید.

شرفخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی، توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائران، پذیرایی و همچنین اطعام زائران حسینی از جمله اقداماتی است که در این موکب‌ها صورت می‌گیرد، افزود: فعالیت‌ها با هدف ارتقاء خدمات به زائران محترم و همچنین ادای دین به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) صورت می‌گیرد که ما هرچه که در این راه انجام دهیم، کم است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه روحانیون از استان‌های تهران و خراسان رضوی به خیمه‌های معرفت مستقر در کربلای معلی و نجف اشرف اعزام می‌شوند، گفت: استان‌های تهران و خراسان رضوی پذیرایی از زائران امام حسین(ع) را در شهرهای نجف و کربلا برعهده گرفته‌اند.

وی با اشاره به خدمات اسکان توسط سازمان اوقاف گفت: برای پذیرایی از زائران پیاده اربعین حسینی بقاع متبرکه استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه تجهیز شده است تا در صورت نیاز زائران را اسکان دهند./پ


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار