شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه جنایت هولناک رژیم منحوس آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۵۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 03 January 2016

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه جنایت هولناک رژیم منحوس آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر را محکوم کرد.


به گزارش تابناک ایلام؛متن این بیانیه به شرح زیر است :

 

جنایت بزرگ و غیر انسانی رژیم آل سعود در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر باقر النمر اقدامی هولناک و مغایر با اصول بشری بوده و این اقدام ددمنشانه زخم عمیق دیگری بر پیکره جهان اسلام وارد کرد.

 

رژیم منحوس آل‌سعود در حالی ادعای کلیدداری حرمین شریفین را دارد که با ایجاد و تقویت گروه های تروریستی و تکفیری در سایه حمایت های استکبار، صهیونیست بین الملل و برخی کشورهای اروپایی و ارتجاع عرب جنایات زیادی را خلق می کند.

 

ویران کردن کشور یمن و به خاک و خون کشیدن مسلمانان و شیعیان بی دفاع این کشور، قربانی شدن هزاران نفر از حجاج بیت الله الحرام در سرزمین منا و در روز عید قربان بر اثر سوء تدبیر و مدیریت و امروز نیز به شهادت رساندن یکی از مجاهدان مبارز و علمای برجسته جهان اسلام و تشیع ، همگی چهره پلید و شیطانی این رژیم را روز به روز آشکارتر می کند.

 

آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی شیعه و مبارزی شجاع که با سخنرانی های رسا ، بی پروا و بی باکانه خود پرده از جنایات رژیم آل سعود و حامیانش برمی داشت امروز توسط جنایتکاران سعودی به فیض عظمای شهادت نائل آمده و بی شک این اقدام غیرانسانی عواقب وخیمی برای عربستان خواهد داشت.

 

جهان اسلام به ویژه ملت بزرگ و ظلم ستیز ایران اسلامی نباید در برابر این جنایات ساکت نشسته و مجدانه از  تمامی مجامع دفاع از حقوق بشر و سازمان کشورهای اسلامی بخواهد که در برابر این جنایت موضع گرفته و برخوردی قاطعانه داشته باشد./م



منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار