سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز ضد آل سعود بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 06 January 2016
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز ضد آل سعود بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، عصر امروز(16 دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این آیین به صورت سراسری و بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سطح نقاط مختلف ایران برگزار می شود.

وی ادامه داد: تظاهرات ضد سعودی در ایلام همگام و همصدا با ملت بزرگ ایران  از محل مسجد جامع تا خیابان فردوسی این شهر برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به جنایات یک سال اخیر رژیم آل سعود به ویژه اعدام آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان با حمایت استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل صورت گرفته  اظهار داشت:اینگونه اقدامات ضد بشری و ضد اسلامی احساسات آزادی خواهان و به ویژه جهان اسلام را جریحه دار کرده است.

وی بیان کرد: بر این اساس وظیفه هر انسانی است که با محکوم کردن این گونه جنایت های ضد انسانی اعتراض خود را نسبت به  حاکمان ظالم عربستان و سکوت مجامع بین المللی اعلام کند.

چراغی پور از عموم مردم استان ایلام جهت شرکت گسترده در این تظاهرات که اعلام حمایت از مظلومان جهان و نشانه همبستگی  شیعیان بوده دعوت کرد./پ

منبع: خبرگزاری شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار