نماینده ایلام درمجلس خبرداد:
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامیاز صدور مجوز بیمارستان فوق تخصصی بیماران سرطانی در ایلام خبرداد.
کد خبر: ۱۷۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 30 January 2016

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامیاز صدور مجوز بیمارستان فوق تخصصی بیماران سرطانی در ایلام خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام،عمران علی محمدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: با پیگیریهای انجام شده از طریق وزارت بهداشت در نهایت موفق به گرفتن مجوز بیمارستان فوق تخصصی بیماران سرطانی در ایلام شدیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت : برای این مجوز چندین بار با مسولین وزارت بهداشت جلسه گذاشتیم و با ارائه دلایل مستند خواستار راه اندازی این مهم در ایلام شدیم.

وی تصریح کرد: متقاضی راه اندازی این بیمارستان بخش خصوصی است و به زودی مراحل اجرایی این بیمارستان در ایلام آغاز می شود.

عمران علی محمدی با اشاره به اهمیت راه اندازی این بیمارستان در ایلام تاکید کرد: برای رفاه و کاهش مشکلات بیماران و پایین آمده هزینه های درمان این نوع بیماریها این مهم باید هرچه سریعتر در ایلام انجام گیرد.

نماینده مردم استان گفت: چه لزومی دارد که بیماران ایلامی باید برای درمان به مرکز و یا دیگر استانها بروند در داخل استان باید امکانات مورد نیاز در این راستا وجود داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: رایزنیهای خوبی با وزیر محترم بهداشت و مسولین این وزارتخانه درخصوص  توسعه امکانات تخصصی و امکانات مورد نیاز در بیمارستانهای استان انجام شده که بخشی از این امکانات تامین  شده و بخشی دیگر در دست اقدام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار