سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از آغاز داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این هفته در رشته های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 20 February 2016
 سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از آغاز داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این هفته در رشته های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام"عظیم ایدی "سپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(1 اسفند)  اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این هفته 20 بهمن سال جاری بوده است.

 

وی، با بیان اینکه 7 هزار 261 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه این هفته ارسال شده است، تصریح کرد: هفته قرآن و عترت استان ایلام در سه بخش رقابتی و جشنواره ای، نمایشگاهی و برنامه های جنبی از 12 تا 17 اسفند سال جاری به صورت متمرکز در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار می شود.

 

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: بخش‌های جشنواره‌های این هفته شامل مسابقات حضوری قرآن کریم در رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و کل، حفظ نهج‌البلاغه و ترتیل و قرائت، شعر و ادبیات قرآنی، فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی، بخش مکتوب و پایانه نامه، هنرهای نمایشی، صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

 

ایدی، بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری برنامه‌های قرآنی در سطح شهرستان‌های استان هم‌زمان با این رویداد قرآنی و فرهنگی، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای قرآنی استان، برگزاری کارگاه‌های نقد و بررسی کتاب و کارگاه‌های نقد و محل شعرخوانی با حضور شاعران آیینی استان و همچنین دیدار با مسئولان استان از برنامه‌های جنبی این هفته است.

 

وی، ابراز کرد: در طول هفته قرآن و عترت ایلام نمایشگاهی از آثار ارسالی برگزیده شامل هنرهای تجسمی، عکس، پایان‌نامه و مقاله، صنایع‌دستی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی این شهرستان در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته می‌شود.

 

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه هفته قرآن و عترت استان ایلام در 12 اسفند با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی و مراسم اختتامیه این هفته نیز 17 اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره‌ای و رقابتی برگزار می‌شود./م



منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار